כרטיסי עובד וכרטיסי וזיהוי

כרטיסי עובד וכרטיסי וזיהוי

בימים אלו נכנסים כרטיסי העובד חזק יותר ויותר לתחום, אך למרות שנפחם בעסק עולה, אין צורך שהשפעתם על התקציב תהיה גדולה.

לחברתנו מספר פתרונות לתגי עובד בדפוס דיגיטלי, מוצר נוח וזול המאפשר את שילוב תמונת העובד על גבי הכרטיס.

אפשרות נוספת היא כרטיס עם שכבה להדבקה עצמית, כך ניתן להכניס תמונת פספורט של כל עובד ונתונים אישיים, ולחתום אותה באופן עצמאי. פתרון זה הינו כלכלי במיוחד לעסקים עם תחלופה וקליטת עובדים גבוהה.

הפתרון השלישי הינו כרטיסי עובד מותאמים אישית לפי צרכי העסק שלך ודרישותיו.

להצעת מחיר התקשרו

054-4778840

או מלאו את הטופס למטה ואנו נחזור אליך מיד

    כל מה שצריך לדעת על כרטיסי עובד

    כל בעל עסק יודע שבכדי לשמור ולהקפיד על המידור של העסק שלו, עליו לדאוג לכרטיס עובד אישי לכל עובד בעסק.  כרטיס עובד אשר קרוי גם תג עובד הוא בעל לא מעט יתרונות. אם החלטתם ללכת על הנפקת כרטיסי עובדים לכל עובד בעסק שלכם, חשוב מאוד שתבחרו בטובים ביותר בתחום הנפקת כרטיסים מעין אלה. ההיצע הרב בתחום חברות אשר מציעות כיום כרטיסים עובדים להנפקה גורם למעסיקים רבים לתהות באיזו חברה כדאי להם לבחור לצורך הנפקת כרטיסי עובדים לעובדים שלהם ואיזה סוג כרטיס כדאי להם לבחור. כאשר בוחרים בחברה הטובה ביותר לצורך הנפקת כרטיסי עובדים, ניתן ליצור את הכרטיס האידאלי אשר יממש את צרכי העסק בצורה הטובה ביותר.

    כרטיסי עובד – מדוע זה כדאי

    כרטיסי עובדים או תגי עובדים העם בעלי לא מעט יתרונות: ראשית כל, הם מאפשרים לזהות כל עובד הנושא את הכרטיס מבחינת שמו ותפקידו. באמצעות הכרטיס ניתן למדר עובדים משטחים מסוימים ואזורים מסוימים בארגון או בעסק. כמו כן, באמצעות הכרטיסים ניתן לעקוב אחר עבודתו של כל עובד בהתאם לשעות אותן הוא נדרש לעבוד במסגרת פרויקט כזה או אחר בעבודה ועוד. תגי העובדים מאפשרים למעסיק להיות בשליטה מלאה בכל מה שקורה במקום העבודה ובכל מה שקשור לעובדים שלו כאשר הם מצויים במקום העבודה. כרטיסי העובדים מחוברים למערכות בקרה ולמערכות תקשורת שונות של העסק ובכך הם מאפשרים למעסיק לשלוט גם מרחוק על כל מה שקורה בעסק.

    כיצד יוצרים כרטיסי עובד?

    לא כל כרטיסי העובד זהים ולא פעם הם משתנים בהתאם לצורך. בעוד שישנם כרטיסי עובדים שמטרתם היחידה היא לזהות את העובד בכניסתו למקום העבודה, הרי שיש כרטיסים מיוחדים ומשוכללים יותר. איכות הכרטיס והאפשרויות השונות הטמונות בו, תלויות כמובן ברצונו של המעסיק עצמו ובצרכים של מקום העבודה. על כל מעסיק לשאול את עצמו בטרם הוא פונה לחברה כזו או אחרת לצורך הנפקת כרטיסי עובדים לעובדים שלו, עד איזה רמה הוא מעוניין שהכרטיסים יתנו מענה. ככל שהמענה הנדרש מהכרטיס רחב יותר, כך יש להנפיק את הכרטיס בצורה משוכללת ומתקדמת יותר. חשוב מאוד לדעת שבין אם מדובר בכרטיסי עובדים הרלוונטיים לצורך זיהוי העובד בכניסתו למקום העבודה בלבד ובין אם מדובר בכרטיסי עובדים בעלי אפשרויות רחבות יותר, הרי שכיום ניתן למצוא חברות רבות ומגוונות המציעות את שירותיהן בתחום הנפקת כרטיסי עובדים. כאשר בוחרים את החברה הרלוונטית לצורך הנפקת כרטיסי העובדים, היא תציע לכם את האופציות השונות העומדות על הפרק בתחום כרטיסים לעובדים ובהתאם לאופציות הרלוונטיות עבורכם היא תתאים לכם את הכרטיס האידאלי. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ניתן להפיק כיום מגוון רחב של סוגי כרטיסי עובדים משוכללים ואיכותיים.

    כמה זה יעלה לעסק שלכם

    אחת מהשאלות אשר לא מעט מבעלי העסקים שואלים את עצמם אודות כרטיסי עובדים היא: כמה זה יעלה לעסק שלכם. ובכן, התשובה על כך איננה חד משמעית. ראשית כל, חשוב מאוד לזכור שכל שינוי שמכניסים לעסק כרוך בעלות כספית כזו או אחרת. כל עסק המעוניין להתקדם ולהשתכלל, חייב להכניס מדי פעם שינוים כאלה או אחרים לעסק שיסייעו לעסק להשתדרג גם אם הדבר כרוך בהשקעה כלכלית. בסופו של דבר, חשוב מאוד לזכור שהשקעה כלכלית על משהו חשוב ואיכותי עבור העסק, שמסייע לעסק להיות יעיל יותר ואיכותי יותר, בהחלט יכולה להחזיר את עצמה ואף יותר מכך. מחיר כרטיסי העובדים שתנפיקו עבוד העובדים שלכם ישתנה בהתאם לעד כמה משוכלל ומתקדם אתם מעוניינים שהכרטיס יהיה, מאיזה חומר הכרטיס יהיה עשוי, כמות הכרטיסים אשר אתם זקוקים לה וכמובן: איזו חברה תבחרו לצורך הנפקת הכרטיסים הרלוונטיים עבורכם.

    לבחור בחברה הטובה ביותר עבור הנפקת כרטיסי עובד

    על מנת שכרטיסי העובדים עבור העובדים שלכם יהיו הדבר הטוב ביותר הן עבורם והן עבור העסק שלכם, חשוב מאוד שתבחרו את הטובים ביותר בתחום הנפקת כרטיסי עובדים. כיצד תדעו שמדובר בטובים ביותר בתחום? זה הזמן לחקור אודות חברות שונות המציעות את שירותיהן בתחום ועל המוניטין שיש להן בתחום זה. כדאי לקבל המלצות מקולגות, חברים, מכרים ועוד, אשר בחרו בחברה כלשהי בעבר לצורך הנפקת כרטיסי עובדים ויכולים להעיד על טיב החברה, על מקצועיותה ועל איכות הכרטיסים אותם היא מציעה להנפקה עבור עובדי חברות שונות.